kursavslutning

Sista kursdagen för Wilma och mig. Kursintyg och tack och adjö.
(vad ska man ha alla kursintyg till egentligen? Kanske ska prova att slänga med ett intyg i vardagslydnad i CV:n nästa gång jag söker nytt jobb. )
 
Det första jag gjorde när vi kom hem var att gå in på datorn och anmäla mig till ytterligare en kurs!
Bara tänk vad duktig hon kommer att bli,   eller bli.. hon är egentligen duktig redan.
Det är mest matte som behöver lära sig ett och annat och framförallt är matte så inibomben lat att hon behöver en sporre för att det alls ska bli någon träning. 

Några veckors kurspaus blir det hur det än är för det sätter inte igång förrän nästa månad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0