söderut

Nu är vi hemma igen. Wilma har också fått komma hem.
På pensionatet hade hon skaffat sig en ny pojkvän på direkten. 
Han heter Oliver och är också en BC-blandis. 
De hade delat rum hela veckan ♥♥!
Jag börjar tro att Wilma är en riktig flörtis!

Jag tänkte mig en semester med solsken, dammiga vägar....
Så här blev det!!




Inte ett dugg dammigt på vägarna!
 Ser du att det är långtradare framför bilen? Nej inte vi heller. Noll sikt!
Vi åkte genom landet utan att se något annat än regn och mera regn.




Vi lyckades pricka in sommarens regnigaste vecka till vår minisemester!
Obotlig optimist som jag är så köpte jag nya solglasögon... utifall att
:)


Kommentarer
Postat av: Bitte

Men jisses,så blev det!Här är vi ännu förskonade.Ahaa,en liten killetill Wilma,så kul att de trivs tillsammans =) Kikar in från min andra blogg nu,kram/Bitte

2008-08-09 @ 10:25:34
URL: http://www.metrobloggen.se/pipet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0