äntligen

Äntligen sovar hundarna och lugnet har lägrat sig. Lugnet har lägrat sig.... vadå lägrat sig... tänt en brasa och lagt benen i kors och satt sig runt elden för att berätta historier... ja kanske det.

Diva ligger alldeles utslagen på vardagsrumsmattan efter dagens äventyr... Wilma ligger helt utslagen på soffan på sin fårskinnsfäll efter att ha fredat sig från en jobbig valp en hel dag .

Husse står i duschen.. jag hör skvalandet i rören här nere i källaren där datorn är. 
Husse har införskaffat en bärbar dator på mellandagsrean.. det gäller nu bara att få igång den. Han har fått byta ut den en gång redan. Dead on delivery var diagnosen. Död vid ankomst, stackars den! Den nya, utbytta verkar funka bättre... tror vi.
Det blir guld att kunna sitta i vardagsrumssoffan med datorn och slippa gå ner hit i den kyliga källaren. Efter ett tag här nere måste man upp och värma sig.
Apropå det så är det nog bäst att jag går upp nu och ser så inte någon liten valp har vaknat och behöver ut.

Kommentarer
Postat av: vivan

tassar runt lite bland nya bloggar...nu var det din tur! gott nytt år! kram!

2008-12-30 @ 00:48:32
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Godmorgon !

Ja det är så skönt med en laptop så man kan sitta precis var man vill.

JAg har också en stationär men den är på övervåningen men den får arbeta när det gäller stora saker.



Hoppas du får en bra dag.



kram

2008-12-30 @ 08:59:14
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

JAg tror det var maken som skulle titta på ALLT på Ikea igår. Samt på Media Markt. T o m på Willy´s. HAn måste verkligenhittat ledighetsknappen, hahah.

Åh, såsöting till hund....men valp vill jag nog inte ha igen.....tror jag. Jo, en liten söting.

Ha en fin dag!

KRAM

2008-12-30 @ 09:35:19
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0