lyx

Det är en lyx att ha trädgård.
Det är en lyx att rensa och vattna och njuta av alla färger och former.
Och plantera - det roligaste jag vet!

För att inte tala om alla motiv som finns, bara jag öppnar dörren. Jag önskar jag kunde måla! Ritar gör jag men när det kommer till att använda färg... det blir inte bra! .. skulle vilja lära mig.
Så jag målar med kameran så länge.. så gott jag kan :)

Det är tjejigt i trädgården nu med alla rosor, rosa malvor och krolliljor.
Jag hade tänkt köpa mig ett par gröna, fula foppatofflor,
men jag kanske ska matcha med ett par fula rosa istället :D






Kommentarer
Postat av: Nina

De översta rosa blommorna har jag också... men vad heter de? Vet du?



Bubbelgumsrosa foppor vill jag ha... jag som tidigare sa "över min döda kropp" om dem. Man kan ändra sig.



Tjejig trädgård vill jag ha. Det är fint.

2008-07-11 @ 10:07:28
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Hanna-Sofia

Vad vackert med Krollliljerna framför den rosa rosen.

2008-07-11 @ 10:38:31
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Erica

Hehe gröna eller rosa kvittar... Vi sålde på jobbet för 49.50:- så jag har ett par knallrosa och ett par ljusgula :)Perfekt att ha på jobbet när det är supervarmt. Och när man är trött i fossingarna..



Du.. Snart vill jag se veckans teckning! du kan köra de parallellt med veckans sockerpåse.

2008-07-11 @ 13:47:44
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0