jo tack,bara bra

VECKAN VÄNDER. ..
Till kvällen dejt med gullegubben. Grilla ska vi göra, fast det är mitt i veckan.
På fredag är det nationaldagen och vi kan titta på kungafamiljen i dräkter med prästkragar på, riktigt najs:)
Vår egentliga nationaldag är ju midsommaraftonen men förfest är aldrig fel!
Och den stora fotbollsfesten startar snart. Heja Sverige!!
Det är ingen hejd på festandet!
och inte nog med det, till helgen ska jag på konferens. Hur kul som helst. Vara hundledig...
lära mig nya saker.
Och solen skiner !
..och sist jag kollade så var branden i Hälsingland under kontroll.


Kommentarer
Postat av: Nina

Aha... nationaldagen är förfest till midsommmar... tänk det har jag inte tänkt på. Men då så, nu vet jag det. Det gäller att ladda i tid. Speciellt som mina förfester innebär dricka och saft och sådant. Dricker inte spritdrycker speciellt ofta. Somnar bara.

2008-06-04 @ 13:50:14
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0