shopping

Var till stan och gick i affärer och kom hem med lite smått och gott.
Hittade en klänning och en kofta från Odd Molly som jag blev helt förälskad i.
Klänningen med en kjol nästan som en kolt.. såååå fin!
Tänk vad bra man mår när man får göra av med pengar ...hi hi.

Det blev en lavendeltvål också.. sedan jag såg filmen Parfymen så är jag helt såld på lavendel.
Och så blev det förstås ett besök på antikaffären ... fast jag vet att jag inte borde gå in där..aja baja... kom ut med en tavla, en porslinshund till samlingen och en burk.
 
Burkar kan jag bara inte låta bli... det är helt hopplöst! Snart har jag burkar överallt... men den här var full med djur: hästar och grisar och får och kor... hur gör man för att motstå det?
Det hela kanske slutar med att jag sitter på hjärnskrynklarens soffa för att reda ut denna burkmani!

Och till sist blev det några garnnystan. Vitt ylle till en pläd jag håller på med och ett tunt bomullsgarn i de mest underbara vårfärger... ska bli fingerlösa vantar (bra när man går med hund) eller sommarsockar... har inte bestämt det än.


image154

Kommentarer
Postat av: Guldkant på Livet

Fann dig hos Signe, kikar in av nyfikenhet, finner en massa fina foton och denna burk med får på var ju helt bedårande!!!
Mari.

2008-03-29 @ 18:24:23
URL: http://guldkantpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0