skridskor och pilska hundar

Gullegubben har köpt mig mera tyg. Nu ska här sys!
Jag ska knäppa på teven och kolla konståkning samtidigt. Isdansfinalen är inte idag - fel av mig - utan imorrn. Så det blir till att titta då också..

Har jag riktigt tur så håller sig jyckarna lugna... men det är nog att hoppas för mycket. ..

HORMONERNA SVALLAR!
Båda tjejerna löper nu och i brist på killar.... MY GOOD! Min hund är lite butch tror jag.... kolla bara hennes ansiktsuttryck....... - hon luktar såå gott matte!
Ska det vara så här nu i tre veckor..... HJÄLP!          

Någon som vill ha två hundar billigt?

image94

image95

image96

Kommentarer
Postat av: madelaine

Hehehe..doggarna..;)
Va e det för ras du har??

2008-03-23 @ 20:32:58
URL: http://madelainef.blogg.se
Postat av: Milla

*skrattar högt*

Här snackar vi hormoner..! Min 7-månadersvalp (hane)träffade för första gången en löpande tik häromdagen - då var det också svallande hormoner så det räckte och blev över..! =D

De är ju för härliga, de små liven..!

2008-03-25 @ 14:19:30
URL: http://baramittlillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0