exercise discipline affection

Nu har det tränats! Exercise - Discipline - Affection.
Cesar skulle vara stolt över mig!
Jag är det!

Först en promenad med båda jyckarna. Sedan hem och lämna jourhunden och dricka vatten.
Ut med Wilma på cykeltur. Hem och dricka vatten.



Upp till centrum. Träning. Sitta och ligga kvar oavsett störning.
Funkar bra så länge det inte är andra hundar i närheten.
Då kopplar jag henne än så länge. Men vi tränar på så kommer hon snart att klara det också.
Bilderna blev överexponerade men wtf .





Det var väldigt bra att ta en cykelrunda innan träningen.
Mycket lättare för henne att koncentrera sig med en del av överskottsenergin bortsprungen.
Nu är det bara affection kvar.
Här ska GULLAS!

Kommentarer
Postat av: Uno

Så fin hon är! Ni är jätteduktiga och jobbar hårt ser jag! Mina blickar går mer åt sofflocket för vi har regn och det gillas inte alls här!

Uno

2008-05-27 @ 17:01:10
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Susan & Lynette

Verkligen snyggt jobbat! Heja!

2008-06-02 @ 00:47:28
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0