stockholm maraton

Kollar på Stockholm maraton på tv. En kille, Staffan heter han har sprungit 99 maraton och det här är hans hundrade så han vill fira det, eller göra det speciellt på något vis. Så han springer barfota! Vad är det som driver folk att springa över 4 mil och en del vill göra det ännu jävligare och tar av sig skorna! Kortare lopp kan jag förstå, en utmaning som man känner att man klarar.. tränar inför och YES jag har klarat det. Jag är vältränad och stark... jag har ett mål.  Men det här.. i 25 graders värme..4, 2 nånting mil.. jag fattar inte grejen riktigt.

Kommentarer
Postat av: Jen

Pappa springer justs precis nu. mohahah jag orkade inte åka in å kolla de är så vaarm! btw..

Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker :)

Ta en titt på H&Ms höst mode också!

Ha en bra dag!

2008-05-31 @ 17:09:18
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Hanna-Sofia

Inte jag heller.

2008-06-01 @ 12:39:51
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Anonyma Anna

Är det inte just så det funkar... man blir triggad att utmana sig själv mer och mer tills det börjar närma sig galenskap? Och det oavsett vad man hänger sig åt. :)

2008-06-01 @ 17:15:51
Postat av: Susan & Lynette

Säkert en präktig medlem i IOGT-NTO, en frisk människa skulle väl fira med partaj, eller lite skumpa iaf? Alternativt är han machokist (hur det nu stavas) fast det är man väl om man är med i IOGT också?

2008-06-02 @ 00:44:12
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0