utmaning

Jag har blivit utmanad av Evami.
Berätta sju saker om dig själv.

1. Jag har träffat Bob Marley.

2. Det värsta jag vet är när skådespelarna i svenska serier säker Okeeej, i var och varannan mening (det gör de alltid... vem säger så i verkliga livet..?). Vid första Okeeej  byter jag kanal omedelbums. Det andra värsta jag vet är när radion står och brusar... det är nåt med ljudet som stör mig så jag blir galen ... riktigt ilsk.

3. Jag har sjungit i Storkyrkan.
Jag kan inte sjunga men jobbade på dagis i Gamla Stan och barnen skulle sjunga i Kyrkan och "fröknarna" skulle vara med. Inte så tjusigt i verkligheten ... men det låter lite tjusigt när man säger det.. Jag har sjungit i Storkyrkan *host*.

4. Jag är otroligt sentimental.. gråter för minsta lilla. Behövs bara att de blir kära i Bonde söker fru... då får jag en tår i ögat. Eller när någon blir glad över nåt.. då gråter jag.

5. Jag har haft en massa olika jobb... på ett av de senare jag sökte frågade hon som intervjuade mig... och vad ska du bli när du blir stor? när hon såg min omfattande CV. Ha, jag fick inte jobbet, en sån hoppjerka vill jag inte ha tänkte hon nog.

6. Jag har en boxboll och boxningshandskar som nästan är helt oanvända... bara för att jag inte kan hitta någon bra plats att hänga upp bollen.

7. Jag har haft landsköldpadda, dansmöss, katt, hund, amazonpapegoja och en undulat. Nu är det bara en ynka hund.. iaf tills vi hittar en gård :)

Utmaningen skickar jag vidare till alla som har lust!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hm... kanske skulle se om jag kan hitta några sju saker om mig... men först ska jag lata mig och sedan gå ut i det fina vädret.



Har du sänt min kära Påshare än? Måste ha koll på om posten skickas tillbaks till avsändaren, en kallelse till sjukhuset vet jag skickades tillbaks... detta trots att jag är skriven här på alla de sätt som går att göra det på.



Själv skickar jag en kanin nu i helgen, en av mina goa vänner visade var man har poststället här. Helt anonymt, undra på att jag inte hittat det :(

2008-11-07 @ 11:10:49
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/
Postat av: Erica

Näe? Har du träffat Bob Marley? BERÄTTA! Och åh, berätta hur det var att ha papegoja? Och varför har du inte kvar den, dom blir väl hur gamla som helst oftast? Jag är jättenyfiken på fåglar... Helst hade jag skaffat en kakadua.. Om inte Prinsen hade hindrat mig =(

2008-11-07 @ 18:54:17
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Vida

Vad kul att läsa mer om dig.. vill höra mer om Bob Marley, det låter stort..



Kramar

2008-11-07 @ 20:00:52
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0