idol

I kväll äter vi tacos och tittar på idol.
Det kan inte hjälpas... Heja Johan! Jag blir bara så glad när jag hör dig sjunga :D (jag och fjortisarna;) ). Och så är du söt som en hundvalp.
Fast jag tror inte att Johan kommer att vinna, baserat på kvällens Idol så är det Alice och Kevin det kommer att stå mellan till sist och med tanke på att det är flest tjejer som ringer in och röstar lär väl Kevin få konfettiregnet över sig, men det är många fredagar kvar till dess .. mycket kan hända. I kväll gissar jag att Yazmina åker ut... fast jag hoppas på Sepideh, jag får sååå ont i öronen av hennes  höga toner.. sorry !

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Du, hur går det med stor-babs??

Jag är lite sugen på att virka eller sy nåt gosedjur och göra kläder och prylar till.. Vet du nån bra sida med gratis mönster på svenska? Värdelös på att fatta mönster på engelska.

2008-10-17 @ 22:16:50
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Ska bli spännande att höra vem som åkte ut... Inte för att jag följer Idol så slaviskt (mest bara när jag råkat slå på teven just då). Min favorit är nog Kevin, han är alltid så glad och härlig! Också sjunger han ju väldigt bra. Trevlig helg! Kram, Sofie

2008-10-17 @ 22:28:59
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Ninna

Taco även hemma hos oss. Det är en lätt maträtt att göra, samt god.

2008-10-17 @ 22:35:12
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0