noll energi

Björkarna står horisontellt i blåsten.
Det regnar.
Alla löv ligger snart på marken.

Fototrissen har tema energi... passande! Det är mycket energi i vindarna. Jag kanske ska fota vind.. om jag orkar. Jag känner mig inte ett dugg  energisk idag. Bara väldigt långsam.

Vi ska åka och titta på en gård idag... det är inte visning men vi ska köra förbi ändå och titta på håll. Det går dåligt med gårdletandet. Nu vore bästa tiden att köpa... men det finns väldigt få ställen till salu. Men jag tror det finns prutmån för hus och gårdar ligger länge länge ute på annons. Fast å andra sidan är väl räntorna på väg upp...


Kommentarer
Postat av: Lynette

Men åå jag vill också köpa en gård.

Om bara min gubbe vore överens med mej :=(



2008-10-05 @ 10:30:25
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: ejmis

Dessa regniga blåsiga dagar suger verkligen musten ur en...

Kul i alla fall att titta på gårdar, spännande!!

2008-10-05 @ 14:49:55
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0