morgonläsning

Jag hade sånär glömt bort charmen med en morgontidning.. har inte haft någon prenumeration på länge. Mest läst tidningen vid datorn. Men så fick vi en tremånaders gratis DN och det är verkligen hur mysigt som helst att sitta och bläddra i tidningen på morgonen till kaffet. Bra knep DN, det är stor chans att vi fortsätter med tidningen.

Kulturdelen är min favorit, den lusläses. Ekonomidelen bläddrar jag snabbt igenom, speciellt nu när det bara är elände i finansvärlden. Sportdelen åker bort direkt, viks ihop och läggs i pappersinsamlingen men bostadsdelen kollar jag alltid... kanske vår gård dyker upp mitt i alltihop :) 

Kommentarer
Postat av: Christa

Även jag har fått upp ögonen för tjusningen med en kopp morgon te och så tidningen i lugn o ro.

Kollar det som händer runt där jag bor..

Lite ute i landet och så HÄLGE då fniss



Ha en fin fredag

Kram

Christa

2008-10-17 @ 11:34:52
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja visst är det härligt? Man blir ju allmänbildad samtidigt som det är ett mysigt sätt att tillbringa första timman på morgonen med.. När jag bodde hos mamma hade vi Bohusläningen (jobbade på ung-delen ett tag där som reporter) och nu har jag haft gratis prenumeration på TTela, som var sämre än sämst. Dåligt skrivna artiklar och insändare som bara kastade skit på varandra dag ut och dag in. Ingen struktur. Men den bästa av alla tidningar här är GP :) Den har vi i svärfars hus dit vi förhoppningsvis ska flytta nån jävla gång.. oooh va ja längtar till den dagen kommer.

2008-10-17 @ 12:49:28
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: Ninna

Ja, kulturdelen är väldigt bra i DN. Att sitta med en kopp kaffe en lördagmorgon och läsa en morgontidning (av papper) det uppskattar jag.

2008-10-17 @ 22:37:03
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0