utsikt och nattvak

Igår kväll, på väg hem från jobb ringde Gullegubben och föreslog middag ute.
Gulligt :)
Här åt vi. Restaurangen med den finaste utsikten. Såg solen gå ner över havet till musselsoppa med vitlöksbröd och till varmrätt torsk. Allt nersköljt med rött och som avslut en espresso.

Den espresson skulle jag inte ha druckit!
Pling! Hela natten låg jag och såg in i mörkret. Klarvaken! Vän av ordning kanske säger ... om man inte kan sova så är det lika bra att gå upp... inte ligga och vrida sig timmarna igenom. Men har man två stolliga hundar som precis kommit till ro i samma rum plus en Gullegubbe som har klockan ställd på svinottan då är det bara att ligga kvar och se glad ut. Hade jag gått upp så hade jag väckt hela gänget. Inte populärt!

Snart ska jag till IKEA och shoppa. Köpa täcke och lite annat. Bara jag inte somnar där på sängavdelningen ;)


Kommentarer
Postat av: anita&uno

Åh så mysigt. Middagen menar jag. Precis som du har jag oxo legat halva natten bara för en kopp kaffe.Vill inte gå upp heller för då blir det tjo o tjim.Nej ligga o våndas får man allt göra fast det är jobbigt.

2009-08-30 @ 21:15:52
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Ser underbart mysigt ut! Att inte kunna sova ja det vet jag allt om. Fast här hemma vaknar bara Nancy om man öppnar kylskåpet :-)

2009-09-01 @ 01:05:36
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0