allting är vitt vitt vitt

Det har kommit en halvmeter snö i natt och det snöar än!

Under all snön väntar växthusbygget. I morgon kommer byggsatsen med glas och ramar i ett jättepaket från Skåne. Undrar var vi ska lägga det..

Idag ska jag sy ...för omväxlings skull ;). Jag har köpt tyg till en klänning och tyg till en kjol. Min plan är att jag ska lära mig sy kläder bra... än trevar jag mig fram och vet inte alltid riktigt hur man gör. Men får jag hållas lär jag mig alldeles säkert. 

Men först frukost.


 


Kommentarer
Postat av: Anki N

oj bygga nu...men jo jag ser ju grunden där...ler. Vad då lära dig? Du syr ju kanonsöta små klänningar att sy stora är väl samma sak, eller?!. Ja si du, jag är inte kompis med nål o tråd så jag vet inte.....

Trevlig fjärde advent.

Kramiz Anki N

2009-12-20 @ 14:39:10
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0