skaparlust

I morgon blir det ett besök på tygaffären. Nu ska jag skriva en lista på vad jag ska ha.. en lång lista :)
Skaparlusten håller i sig. Jag är glad så länge den gör det. Då mår jag som allra bäst. 
Jag ska sy mer kläder. Bli lika duktig som de på Project Runway... nä tror inte det ;). Men ju mer man håller på desto mer lär man sig. Att det inte alltid blir så bra gör inget. 

Ute regnar det ... nu räcker det liksom. Det är snart jul vädergudarna. Har ni glömt det?

Hundarna är fortfarande busiga. De har varit helstolliga i flera dagar nu. Busar värre än valpar - båda två. Wilma kommer alldeles säkert också att sakna schäferplutten när hon flyttar...



Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

Javisst är Project Runway asbra!!

2009-12-10 @ 22:08:11
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nina

Fast nu är jag lite trött på allt... hantverkande... för det kommer så jädra mycket annat som också måste göras... som hundkursens skrivande. Många långa sidor om allt möjligt inför examinationen. Och det ska vara inlämnat i mitten på januari. Examen tar vi i maj.

2009-12-10 @ 22:52:11
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0