gänget

Lite senare ska jag berätta om gårdagens hundseminarium. Jättespännande! Det var Jan Fennell, hon med Amichen bonding metoden som höll en nästan fem timmar lång föreläsning.

Men först måste jag bara presentera de söta schäferpluttarna som var med på gårdagens valpträff.

Diva har tre syskon. Två systrar och en bror.
Alla 2008 års valpar har namn som börjar på D.

Diva, min egna plutt (egentligen heter hon Devina).
Hon var den snyggaste :) av dem alla förstås!
Här med husse.



Brorsan.
Dendu heter han. Roligt namn :)
Han hade roliga öron också... de har inte kommit på plats riktigt än. 



Syster Dedra.
Den mörkaste av valparna. Hennes husse var klädd som en äkta militärhundsfodervärd :)



Deffa, den andra av systrarna.



Dessutom var den här killen med. Dunder heter han.
Han tillhör en annan av fjolårets kullar.


Kommentarer
Postat av: Ninna

De två hundarna längst ner, tycker jag, är mest lik Diva. Alla hundarna är fina.

2009-02-23 @ 20:18:59
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Kul du gillar mina bilder! Kan ju liksom inte röra mig så mycket än så många blommbilder blir det!

Härliga vovvar hos dig, med härliga namn!

Kramen!

Ragnvi

2009-02-24 @ 07:29:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Kul att få se syskonen. Gillade Dendus öron :-)

2009-02-24 @ 15:35:43
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0