reafynd

Sitter och bekantar mig med vår nya lap top köpt på mellandagsrean. Det är vingligt och ovant att sitta med datorn i knän och svårt att hitta knapparna och jag saknar den lilla råttan, för det har vi ingen.  Men jag vänjer mig väl om jag får hållas.
Det är i alla fall rätt mysigt att kunna sitta och knattra i vardagsrummet i värmen tillsammans med jyckarna och med idolmaraton skrålande i bakgrunden. Tidigare satt jag i vår kalla källare där "kontoret" är.

Fast inte får man sitta i lugn och ro någon längre stund.. nu gnisslar det om valpen, bäst vi går ut så jag slipper skura!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Visst är det skönt med en laptop.

jag sitter just nu i vardagsrummet och glor på tv samtidigt som jag bloggar.

Du får köpa en sån där liten mus som ni kan sätta in. Det har vi gjort. Jätteskönt !



Och vänta nu - jag har tyligen missat något totalt - VALP ????

2009-01-03 @ 21:45:43
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Vida

Laptop är det bästa tycker jag... jag önskar mig en ännu mindre så att jag kan ta med den varsomhelst och sen kunna skriva i andra miljöer. Mina tankar flyger ibland högre när jag sitter på cafe, reser eller är i en annan miljö.

2009-01-04 @ 09:37:46
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0