göra om

Igår fick jag ett ryck och började göra iordning sovrummet. Möblerade om och fixade. Jag har inte vetat hur jag skulle göra med det rummet... har aldrig trivts att sova där ens. Jag tror sängen stått felplacerad ... fel energiflöden. Jo jag tror på sådant. Nu har jag kommit på hur det ska vara. Det kommer att bli så fint och i natt sov jag jättebra efter att sängen blivit flyttad :)
Idag ska vi åka och leta gardintyg och gardinstänger och tyg till kuddar och annat och sänglampor och så önskar jag mig ett linneskåp... ett vitmålat.


Kommentarer
Postat av: Frejas matte

Jag tror också på sånt! Undrar hur jag ska bära mig åt i vårt sovrum..jääääättetrångt.

2009-06-16 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0