trappan i lustiga huset

Nu är det varmt ute. Snön smälter i snabb takt och fåglarna kvittrar bättre tider. 
Jag har precis kommit in efter morgonpromenad.

Som någon sa apropå hundträning; - det är som att gå i trappan upp till lustiga huset på Gröna Lund. Det tar ett tag innan man kommer fram, tre steg framåt - två steg tillbaks.
Valpen var hopplös igen på promenaden. Stressad. Igår på kursen var hon sååå duktig men idag fungerade det inte alls. Vad trött jag blir!

En rolig sak är att jag nu har fått sällskap på morgonpromenaderna. Sjömans flickvän vill ut och röra på sig så hon följer med ut och går. Kul :) !


Kommentarer
Postat av: Anita o Uno

Som Uno då. Ena dagen är han en mönsterkille och gör skäl för att vara snart 3 år. Nästa som en 5 månadersvalp. Ja snacka om att bli trött!

Trist väder har vi oxå vilket drar ner humöret det med.

2009-03-16 @ 12:59:50
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hej! Här är det mest grått och ruggigt idag - kanske inte så kallt i grader räknat, men det känns kallt!? Brrr...



Ja, nu gäller det att vara envisare än valpen! Inte lätt, men jag tvivlar inte en sekund på att du fixar det! :-)



Trevlig att ha sällskap med någon på promenaderna.

2009-03-16 @ 14:19:35
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0