juldoft

Ute regnar det och är varmt.
Inne doftar det pepparkakor, tända ljus och snart hyacint.
Jag till och med drack lite glögg... fast det är inte gott. Alldeles för sött.. yeakh :/ , men vad gör man inte för att få julstämning..
Jag till och med städade lite till advent. Kors i taket :)

Det blir ingen julgran i år. Inte inne i alla fall. Kanske vi köper en och har ute med ljus i. Eller granris i en kruka för doftens skull.
Gran inne är nog att begära för mycket av schäferplutten. Hon skulle säkert tro att det var en ny rolig leksak...tokfian.

Nu ska jag till frissan. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Här luktar det inte jul. Ha ha !

Men stakarna och hyacinterna är framme, så det kommer väl det med.



Vi har inte heller gran inne då hundarna skulle springa runt den. ha ha !

Vi har fått en stor kungsgran som vi ska ha på altanen istället och lysa upp !



Ha en bra dag och hoppas du blev snygg i håret.



kram

2009-11-30 @ 11:22:46
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så julfina!



Å hoppas på ny fin frilla!

2009-11-30 @ 11:44:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: AnnaKK

Ja, nu får man snart sätta fart med juldofterna! :-) Mysigt!!! Har precis städat ut det sista byggdammet ur köket! Fast... Om nån dag eller så kommer elektrikern och skitar ner igen! <:-)



Hoppas du hade en skön och avkopplande stund hos frissan! Jag vet en som nog hade somnat (!) om hon hade satt sej i en frisörstol just nu! ;-)



Ha det toppen! :-)

2009-11-30 @ 14:33:48
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Vida

Åh, hyacinter ska jag köpa när jag kommer hem. Tack för dina fina kommentarer hos mig, nu är jag snart tillbaka från min magiska resa. Blickar just nu ut över planen på San Fransisco flygplats.. skriver en rolig to do lista och önskar mig snö när jag kommer hem :)



Kramen från Liv

2009-12-04 @ 18:04:52
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0