biokväll

Det blev nåt skumt när jag gjorde inlägg förut. Bilder och text hoppar omkring lite som de har lust. Hoppas det är nåt övergående eller åtminstone att det har med blogg. se att göra och att det inte är min dator som spökar.

Ikväll har vi varit och sett filmen Bröllopsfotografen. Jättebra! Har du inte sett den, gör det!
En fantastiskt vacker Tuva Novotny och överraskande bra skådespel av Johannes Brost. Visste inte att han kunde vara så bra... han var väl fastnat i ett skojfack.. kanske dags för mer seriösa roller. Alla skådisarna var riktigt bra ! Storyn också, man fångades in från första bildrutan. Tiden gick fort... fast vi inte fick sitta i mjuka biostolarna på kvartersbiografen (finns bara två rader riktiga biostolar och de var alla bokade) utan fick sitta på vanliga stolar.
 Det var publikrekord i kväll. Hela 20 personer!

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

WOW, 20 stycken. Förstår att det måste känts trångt ;D

Jag vill också se den filmen, men tänkte inte göra det på bio...

2009-10-29 @ 07:58:15
URL: http://mossfolk.blogspot.com
Postat av: Maja

Tack för tipset! Jag såg en snutt på tvreklamen och har absolut planer på att gå och se den.

2009-10-29 @ 08:35:02
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Vida

Tack för tipset, har just funderat på om den filmen är sevärd eller inte!



Ha det gott!



Liv

2009-10-30 @ 06:15:03
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0