pass uthämtat

Idag har jag hämtat ut ett nytt pass. Numera ska alla pass ha fingeravtryck... så mina pekfingeravtryck finns i passet någonstans ... men var de gömt dem gick inte att se. Hemligt tydligen.

Passet är till födelsedagspresentresan. Det blir en resa till ... nej inte New York, fast jag var inne på det ett tag. Utan det blir England och Chelsea Flower Show. Resan är i maj och jag möter gärna våren med blommorna i Chelsea. Ska bli så häftigt att se det på riktigt! Hur inspirerad kommer jag inte att bli!... sedan återkommer jag hem och stylar om i trädgården efter tusen nya ideér, den ena tokigare än den andra ;). Herregud, det kanske rent av är farligt att skicka mig dit till blomstermeckat!

New York finns ju kvar. Och om jag också finns kvar så blir det en resa dit någon gång i framtiden. Jag skulle vilja åka dit och julhandla. Vore inte det en upplevelse. Alla ljusen.... folk som springer omkring med paket. Är det som på film tro... det skulle jag vilja se.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Jag brukar försöka försöka få se åtminstone lite filmsnuttar på TV från Chelsea Flower Show... Den måste vara en fantastisk upplevelse att få se i verkligheten! :-)



Syrran och en kompis till henne hade fundrat på att resa till New York tillsammans detta år då båda fyller 40, men det har kommit barn och husrenoveringar mm emellan, så nu siktar de in sej på detta om 10 år istället.



Själv har jag inte haft giltligt pass på 15 år eller nåt sånt... Behöver inget heller - iallafall inte förrän jag har sett norrland, Dalarna och Gotland! :-)

2009-10-23 @ 08:57:45
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Vida

Hmmm.. men de gamla passen är giltiga ändå va? För annars måste jag också skaffa nytt pass innan Hawaii..

2009-10-23 @ 16:49:04
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0