blåsigt

Jag undrar varför blogg.se skulle möblera om i inloggningen.. det blev bara rörigt ju.
De kanske hade långtråkigt... eller så är det nåt fiffigt som inte jag begriper.

Idag har vi blåsigt. Det viner i skorstenen. Hu inte skönt. Men ändå känns det på något sätt som jag inte riktigt kan sätta fingret på att det har vänt. Att vi är på väg mot våren. Inte sånt som att semlorna har kommit... vad gott det vore förresten :)..eller att det droppar ner en massa mejl om trädgård från Odla.nu utan mer som något som ligger i luften.. en svag doft av förändring.

Det bästa med att bo i en värld av årstider är att man kan längta :).. det är mysigt med förväntningar. I vår ska vi bygga växthus :)!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Håller med dej fullständigt om det nya utseendet i bloggen! Gillar den INTE... :-/



Och jag tycker nästan lika illa om snön... Nu är det bara för mycket av den varan! Phu... Tur man har en svart hund, så ser man åtminstone tydligt hur svans sticker upp ur allt det vita...

2010-02-03 @ 11:56:16
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: sadia

blåsigt var det hos mig också!

2010-02-03 @ 16:02:52
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Maja

Blåsig..här också, blåser bort snart

Semlor, mums, ha redan klämt i mig tre

Vår, närru matte inte en vårgnutta här så långt man ser=)

2010-02-03 @ 16:55:17
Postat av: I ngegerd

Just det, det är våraning i luften! Talgoxarna sjunger ju! I stan var det så moddigt och helt svart på gatorna, usch! Här ute hos oss är det vitt,vitt, vitt!

Postat av: ejmis

Jag gillar inte heller den senaste förändringen =/

2010-02-03 @ 23:01:52
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0