inte ett ägg

Nä de där OS-vantarna blir inte som jag tänkt mig. De läggs till handlingarna ett tag och så får jag se sedan vad det bidde... en tummetott... eller ingenting.

Det blir virkat ett tag istället. Ska det bli ett ägg till påsk? Nix.
Det ska bli en sådan här. Eller nåt liknande :) Det vet man aldrig förrän den är klar. Ibland vill figurerna bli nåt annat än vad jag vill. Det är alltid lika spännande att se :)



Den kan få sitta här med några av de andra Gosisarna som jag har gjort. 
I sängen sitter Lill-Babs, Stor-Babs och Vita Hund och väntar.



I gästrummet gullar jag loss allt jag kan :)!
Gosedjur och rosor och gullegull.


Kommentarer
Postat av: Erica

Du, satt precis och läste på Mervis blogg.. I inlägget om utställningen på MyDog har hon lagt in foton, hennes hund gick i samma klass som Musse (Sveas pappa).. Anne är framför henne med Musse på ett par bilder. Moahaha :) Mycket svammel i den bloggen tycker jag för övrigt! Men är man på sånt humör så ;)

2010-02-18 @ 17:52:07
URL: http://tindrah.blogg.se/
Postat av: maja

Så fint! Gillar namnen speciellt;) Stor-Babs hihi vad bra!

2010-02-18 @ 21:17:14
Postat av: Ninna

Den blir söt. Vilken färg mer än vitt tänker du ha?

2010-02-18 @ 22:00:24
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: lotta

sååå fin!

här kommer en helgkram!

2010-02-19 @ 10:33:50
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0