nallar och varmt på fötterna




Nallen Mallig har blivit adopterad av Vita Hund och katten Darling. Tänk vad bra det kan bli.
En hel familj med blundisar. De är så nöjda så.



Den här stora nallen ska få öppna ögon. Det är lite kvar att göra på den. Anledningen till att jag sydde den var att jag ville göra något i frotté. Nallen är sydd av en gammal handduk. Det är skräpigt att sy i frotté men den blir mjuk och gosig.
Kreativt kaos.. böcker syprojekt och ditt och datt. Spelar ingen roll hur mycket jag städar och plockar undan bara jag vänder mig om ser det ut så här igen.



Ett par strumpor har jag också knåpat ihop. De ska jag ha till nya kängorna.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt med varma sockar nu när kylan börjar komma. Idag har vi -7 grader men fortfarande ingen snö vilket känns mycket konstigt.

Ha en fin måndag!

2010-11-08 @ 10:45:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Erica

Va härligt att du har kommit igång med både bloggandet och pysslandet igen! :) Hmmm när jag vaknade imorse... SNÖOVÄDER. och jag som ska åka till jobbet vid 9. Det kommer bara mer och mer. Uuuuuuuuusch jag är redan less på det. Har ju haft en liten omgång med snö och halka för ett par veckor sen. Uuuuuuuusch! ;(

2010-11-09 @ 07:54:36
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0