på G




Nu tar den jättelänge att knåpa ihop en figur för jag skriver ner mönstret samtidigt.
Tack och lov att det finns datorer! lätt att ändra i texten när det blir fel för det blir det titt som tätt.

Just nu funderar jag på hur jag ska virka fötter till Tuktus isbjörnskompis. Det ska vara fötter som ser ut som fötter inte runda som amigurumisar oftast har.. kanske kan man virka dem typ som när man gör skor.. fast med tår..hur virkar man skor bäst...  kanske kan man virka halvstolpar för att förlänga... hm... och tassavtryck måste den ha.. ja så går mina funderingar.
Efter funderingar måste det provvirkas .. och rivas upp och göras om och skrivas om.

Tar lååång tid men väldigt kul samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Heja heja heja - vad bra!

Kul eller hur ;-)

Fundera på de där vackra vantarna också hur du gjorde dem och om du kan skriva ner det mönstret också - isbjörnsvantarna menar jag....

2011-01-13 @ 23:52:56
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0