Tuktu inuitamigurumi

..säg det fort några gånger... tuktuinuitamigurumi..tuktuinuitamigurumi..vilket namn ;)



-Ta ut mig i snön!



-Tjoooohooo!





-tittut!



Hon blev alldeles vild och busig där ute i snön :)

Försökte mig på att skriva ner mönstret... inte helt lätt. Huvud, kropp och armar gick hyfsat att skriva ner hur jag gjorde, fast det måste virkas om och kollas.. men stövlarnas mönster blev för komplicerat.. måste fundera ut en annan variant att göra dem på. Mönster som är obegripligt är inte mycket att ha.. får jag bara fnula ett tag så ordnar jag nog det.
Nu tror jag det blir en fiskpolare till Tuktu.

Kommentarer
Postat av: maja

Så söt! Slutar aldrig förvånas över din kreativitet=) Tycker du ska göra en kompis till Wilma också hihi.

2011-01-10 @ 22:31:20
Postat av: Anonym

Jag tror jag DÅÅÅÅÅÅÅNAR! Så jiddrans söt - skriv ner nu vad du gjort och det fort!!!

Jag ska erkänna att jag inte är någon gillare (ursäkta) av sådana här små figurer men nu finns det två bloggare vars kreativa skapelser är så himla vackra och underbara - det är Elsas virkblogg med alla de små mössen som jag följer och nu kommer du med dina helt underbara små figurer...Love love love! Totalt!

2011-01-11 @ 21:43:21
Postat av: Pysselfarmor

Jag blev så uppjagad och exalterad över alla bilder så jag läste inte att du faktiskt håller på med mönstret - HURRA vad du e' bra! Sätt det i en pärm och samla på högen nu - du vet! ;-)

2011-01-11 @ 21:49:08
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Mette

Det här var ju bara helt bedårande sött.Bilderna var så fina och ditt arbete så bra att jag oxå missade texten.Får allt läsa den en gång till.

Kram från Mette

2011-01-19 @ 20:00:44
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: Mette

Du gör så fantastiskt fina saker.

<3

2011-01-22 @ 18:34:42
URL: http://finnotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0