jycken är slut



Det ligger något svart utspillt i soffan ... det är min Wilma. Hon har börjat jobba med mig som butiksbiträde och är heeelt slut efter en dag på jobbet.



Blicken någonstans i fjärran och sekunden efter jag tog den här bilden slöts ögonen och tassarna började springa tomt i luften... nu snusar och snarkar det högt från soffan.

För övrigt tycker jag att norska terroristen får alldeles för mycket utrymme för sina sjuka tankar i medierna. Jag vill inte ens skriva ner hans namn, det är han inte värd. Låt offren få utrymmet istället! Det var allt. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Raija

Förstår att Wilma är helt slut. Det är tufft att jobba i affär. Så hon snarkar också :-), som min Nancy gör.



Håller fullständigt med dig om att en viss person får för mycket utrymme i tidningarna. Jag vill inte ens läsa det.

2012-04-25 @ 13:26:32
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Dorothea

Men grattis till ditt nya jobb! :) Fast då blir det ju färre kreationer och blogginlägg........ :(



Jag har slutat att lyssna/läsa nyheter. Som den begåvade Carole King sjöng:



"But don't tell me about the things you've heard

Maybe I'm wrong, but I want to believe in humanity.....

Maybe I'm living

With my head in the sand

I just want to see people giving

I want to believe in my fellow man"

2012-04-25 @ 13:52:44
Postat av: Pysselfarmor

houps är det i butiken som säljer dina saker du jobbar tro? Hoppas Wilma har braaaaaa lön ;-)

2012-04-25 @ 14:49:23
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingegerd

Wilma tar sitt jobb på största allvar, det är tydligt. Ett litet fot., förlåt tass-bad kanske?

Håller med Dig och övriga ang den onämnbara personen.En icke-människa.

Postat av: Maria

Det är mycket intryck att sortera efter en dag. Hon ser i alla fall ut att ha det gott där i soffan.

2012-04-25 @ 21:31:02
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com
Postat av: kanarin

Dorothea, du är klok du! jag vill också tro på mänskligheten, det måste man ju.

2012-04-26 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0