löpande band skapande



För tillfället är det mest raksträcka i skapandet. Jag behöver fylla på med undersängenmonster och nallar i butikshyllan så det tillverkar jag a la löpande-bands tekniken. Helst vill jag hitta på och sy fler dockor men det får bli senare. Idéerna hopar sig så jag lägger dem på väntelista medans jag stickar nallar i långa rader.

Till stick och virkandet tittar jag på Project Runway förstås. Nya serien Allstars är rätt fånig och överdriven men de syr i alla fall och det gillar jag att titta på. Vinnare blir min all time favourite. Jag säger inte vem ifall någon annan tittar och inte vill veta. I gårdagens dubbelavsnitt var den här klänningen min absoluta favvis.


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var ju riktigt söta nallar och monster.

2012-06-13 @ 19:41:52
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com
Postat av: Vida

Vilka underbara undersängenmonster.. och nallarna med så klart... Kul att de går åt!



Kramar

2012-06-13 @ 20:30:02
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Raija

En sån undersängenmonster skulle jag ha behövt ha under sängen som liten, för då hade jag inte varit rädd :-), för den är för söt för att vara skrämmande. Så flitig du är.



Kikar också på Projekt Runway. Så du vet vem som vinner redan? Vi ligger säkert efter USA på visningar. Men jag håller mig, utan att vilja veta än :-). Var det dubbelavsnitt i tisdags, för det missade jag i så fall. Måste kolla reprisen i helgen. Den var fin, den där klänningen. Men jag gillade även den prickiga.

2012-06-14 @ 13:15:45
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Pysselfarmor

Men gu' så söta hela högen och du hittar på så roliga namn - under-sängen-monster!



Jaha de där programmen har jag ingen aning om ;-)

tittar mycket med betoning på mycket sällan på TV.

2012-06-14 @ 23:17:27
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: maja

Inga program jag känner till...ser alldeles för lite på tv. Fast dom är aldrig lediga heller mohaha. finfina figurer du gjort!!! Kan de möjligen vara släkt med mitt fina under-sängen-monster som flyttade till Värmlandsskogarna för x antal månader sen??

2012-06-16 @ 18:10:30
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Ett sådant sött litet monster kanske kan vara ngt för vårt barnbarn så småningom. Än så länge har han inte blivit rädd för några fantasimonster. Här störtregnar det, alla hundar sover. Hann rensa lite i trädgården på dan i alla fall.

Postat av: Dorothea

Det är så tysst härinne... När kommer du tillbaka? Saknar dig jue! :)

2012-06-29 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0