en bukett till prinsessan



En bukett tulpaner till dig, Estelle.

Idag tittar jag på dopet och till kvällen blir det schlagerfestival. Mycket teve blir det.
Jag ska hinna med växthuset lite emellanåt också har jag tänkt. Små plantor har tittat upp ur jorden men än har jag inte skolat om något. Vi har varmt, nästan 20 grader och i växthuset är det över 30. Jag täcker aldrig växthuset, det är kanalplast på två av väggarna och i taket och dörren står öppen och då behövs praktiskt nog ingen täckning.

lite senare.... nu har jag grinat och njutit av prinsessdopet. Gu så fint! vilken liten kärleksfull familj, det riktigt lyser om dem. Helt underbart.

Kommentarer
Postat av: Vida

Låter mysigt, jag har inte sett något mer än bilderna från dopet.



Vilket viktigt löfte du gett dig själv. Kloka du.



Tack för fina ord hos mig, de värmer så oerhört mycket.



Kramen

2012-05-22 @ 20:41:09
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Maria

Mitt växthus är helt i kanalplast och jag vädrar bara. Täcker aldrig. Söta rosa tulpaner.

2012-05-23 @ 14:31:24
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0