bloggen bråkar och jag virkar

Vad trött jag blir! Blogg.se som jag bloggar via har ändrat om en massa, inget som du ser men när jag ska skriva och lägga in bilder så är det alldeles fyrkantigt och knöligt och bloggen gör inte alls som jag vill. Jag hoppas att det bara är barnsjukdomar, för jag har ingen lust att byta bloggplats men om det inte blir mer lättanvänt så kanske jag får lov att göra det. Skit.
 
Fjärilar i popcorn. Nä, fjärilar i fjärilsbuske, fast det ser ut lite som popcorn tycker jag. Idag har solen lyst med sin närvaro. Lovely!
 
Jag har virkat en del. Ovanligt va! ;)
 
Wilmis har haft kompis på besök (den lille killen på golvet) men nu har han åkt hem. Lika glad är hon för det för hon bryr sig mest om matte. Matte, lek med mig! Man kunde ju tycka att de två hundarna skulle leka med varann men icke. De vill ha med människorna i leken annars får det va.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Raija

Någon fjärilsbuske har jag inte och måste kolla vidare hur en sån ser ut och hur stor den blir. Fina bilder fick du på fjärilarna.

Så söta de är de små bäbisarna.

Mina hundar är likadana. De är ändå tre och skulle lätta kunna leka med varandra, men icke. De vill bara leka med mig. Så jag har bestämt mig för att jag efter dessa, bara ska ha en hund.

2012-09-04 @ 08:23:30
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Raija

Någon fjärilsbuske har jag inte och måste kolla vidare hur en sån ser ut och hur stor den blir. Fina bilder fick du på fjärilarna.

Så söta de är de små bäbisarna.

Mina hundar är likadana. De är ändå tre och skulle lätta kunna leka med varandra, men icke. De vill bara leka med mig. Så jag har bestämt mig för att jag efter dessa, bara ska ha en hund.

2012-09-04 @ 08:23:44
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Pysselfarmor

nu har du gjort sådana där sötisar igen! Bara puff så kommer de från ditt huvud tydligen!
Såg att du kallar dem för blundisar.....konstigt att det inte gillas när de blundar!
folk är tokiga tror jag ;-))

2012-09-04 @ 23:04:02
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0