hade ju hoppats

 
Det var det det. Grillning var bara att glömma. Det har regnat hela kvällen. Inte för att jag inte tänkte att det kunde bli så men lite trist är de allt och jag hade ju hoppats...
Maten smakade gott hur det än var. Kolla, rent på faten! Wilma Hund hjälpte med det sista förstås. Hon är våran bästa fördiskare (hon har övat ;)). 
 
Nu är det alltså höst på allvar. Slut på grillande och sitta ute och mysa... ja ha ja. 
Jag gillar faktiskt hösten jättemycket men lite vemodigt är det allt. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vackert vemod och mys. Snygga äpplebilder du tagit!

2012-09-23 @ 22:33:34
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com
Postat av: Raija

Visst är det tråkigt att grillsäsongen är över. Vi hade också hoppats på att kunna grilla i helgen, men det regnade här också.

Det är mest mina katter som är fördiskare, för de har förtur och står högre i rang än hundarna.

2012-09-24 @ 09:16:29
URL: http://www.nitida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0