några trädgårdsbilder

 
I växthuset har jag gurka och sallad och tomater och en hel drös med chiliplantor. Pelargonerna som står där inne är fantastiskt fina. Det märks att de trivs med govärmen. Äppelträden är fulla i frukt. Jag ska snagga dem i dag faktiskt. Jag brukar göra det så här mitt i sommaren så slipper jag att det blir en massa skott. 
 
Allt är i blom. Det är otroligt vackert i trädgården just nu. Tio år har jag planterat och skött om mina växter och nu börjar det ge resultat, allt är uppvuxet och frodigt... och då flyttar jag härifrån.
Verkar inte så smart... men så fick det bli. Det blir till att börja om. Nya trädgården ska jag planera noga innan jag planterar något, tänker jag. Men den ska också bli jättejätte fin!
 

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Då har du "lärt dig" vad du ska göra och inte göra, så nästa trädgård kommer att bli helt perfekt!

2013-06-24 @ 19:28:24
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Liv

Åh, vad du har det fint.. Någon kommer uppskatta det där och nu får ny kraft plats i din nya trädgård.

Kramar från Liv

2013-06-24 @ 21:32:03
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Herr Nilssons Fru

Who så fint. Jag ska oxå flytta o lämna min trädgård fast i sanningens namn är blomfri, vi har låtit tomten var som den var när vi köpte:)

Kanske blir de ändring på nästa ställe:)

kramiz o go sommar

2013-06-25 @ 19:45:14
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0