vi flyttar till finaste huset

Alltså... hur länge sedan. Jag vet inte om jag kommer ihåg hur man bloggar... men jag ska ge det ett försök. 
Så nu ska ni få veta vad som tagit upp all min tid. Om utifall någon undrar. 
 
I våras bestämde vi oss, jag och Gullegubben, för att det var dags för att göra nåt annorlunda. Vi har bott i vår kåk i tolv år... med tanken hela tiden att det var tillfälligt.. att vi så småningom skulle hitta en gård. Flytta till landet, skog...dimma.. månsken... plats för allt man kan tänka och alla tankar. 
 
I tolv år tänkte vi så. Men så tänkte vi om och först sålde vi min gamla lägenhet och i onsdags sålde vi vårt hus och skrev på kontrakt på en gammal kåk i Roslagens huvudstad istället. 
Jag tror aldrig jag varit mer förväntansfull än just nu. Allt är jättespännande och samtidigt skrämmande. Flytta hemifrån... lämna det välbekanta... älskad trädgård och växthus..och hur ska Wilma hund ta det, hon har aldrig bott någon annanstans, typ så går tankarna. 
 
Växthus och trädgård, det ska jag bygga upp på nya stället och Wilmis kommer, hoppas jag att finna sig tillrätta.
I slutet av sommaren går flyttlasset till finaste huset! Ett hus som inte ska vara tillfälligt - alls. Ska bli så najs.
 
 
 
Glad Midsommar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad spännande! Jo, landsbygd är nog grejen att bo. Härligt för er. Kul att du är tillbaks.

2013-06-22 @ 19:51:18
URL: http://blandrosorochgarner.blogspot.com
Postat av: Liv

Så spännande! Stort grattis!! Glad midsommar i efterskott..
Varmaste kramen från Liv

2013-06-23 @ 21:36:29
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Pysselfarmor

Sååå spännande och roligt! Så fint hus och det kommer att gå alldeles utmärkt med Wilma för du/ni finns ju där och alla grejer med de välkända dofterna som hon känner igen.

2013-06-24 @ 09:40:18
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Camilla

Ser ju jättefint ut hoppas ni kommer att trivas.

2013-07-02 @ 23:00:42
URL: http://skaparlusta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0