länge sedan!

Hej!
 
Vad länge sedan!
 
Jag hoppas ingen oroat sig för mig. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig på så länge (trots mitt nyårslöfte om att inte ha dåligt samvete någonsin mer så är det förstås svårt att låta bli.. ) .
 
Det är bra här. En massa saker på gång bara som gjort att bloggandet fått ligga på is mitt i vårsolen.
Vet inte var jag ska börja riktigt... 
Så jag går inte in på några detaljer.
Allt är bra i varje fall och bara roliga saker i sikte, hoppas jag!    Vet jag!
 
Under tiden: Tomatplantorna  gräver ner sina rötter i fuktig jord i växthuset och den yrvakna igelkotten rafsar efter mask i gräsmattan. Våren är som vanligt, fast jag hade glömt, för det var så länge sedan och så mycket snö emellan. Men vad det är underbart med vår! Äntligen!!  
 
Vi hörs. Snart!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Låter härligt, med härliga saker i sikte.. välkommen åter när tid och lust finns.. jag finns kvar ♥
Kramen

2013-05-11 @ 13:17:32
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Ingegerd

Roligt att höra från Dig! Lycka till med allt!

2013-05-14 @ 12:58:59
Postat av: maja

Kul att bloggen "vaknat" upp så smått igen. LÅter toppen med bara roliga saker på gång, så ska det va. Vad det än är som hållt dig off så är jag glad för ett livstecken här. KRAM

2013-05-16 @ 09:11:19
URL: http://keeponwalking72.blogspot.com
Postat av: Herr Nilssons Fru

Ja huvudsaken är att man vet att folk har de bra:)


Kramiz

2013-05-24 @ 04:16:49
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0