tjuvkika

Hoppas ingen fick mardrömmar av himla-bilderna. Håller med om att de är lite läskiga. Lite som i filmen "Moln över Hellesta", en urgammal svensk svartvit film.. någon som har sett den? Den var hemskt otäck.. tyckte jag då... nu vet jag inte ... de där gamla filmerna brukar inte vara så otäcka när man ser dem som vuxen... men det var mörkt och fönster som slog upp och gardiner som fladdrade... huh ! Det var någons fru som hemsökte ett hus eller nåt sånt... hemskt hur det nu än var...
Jag kommer ihåg hur jag och mina systrar stod i trappen och tjuvkikade snett ner till vardagsrummet på filmer som mamma och pappa satt och såg sedan de skickat oss i säng ... för ... det var dags att gå och lägga sig. De sa de med DEN rösten så att vi förstod att det var något hemskt som inga barn fick se.. gissa vad barnen gjorde då? ... blev så inibomben nyfikna så att de inte kunde sova utan måste spana ett tag förstås... 

 

Kommentarer
Postat av: Xena

OZZY:
-Min matte var uppe sent och målade i natt så jag fick sällskap länge.
Matte är ganska mörkrädd så hon är glad att ha mig.
-jag är ju SÅÅÅÅÅ skräckinjagande.. *fniss*

Kram Ozzy/Xena

2008-04-11 @ 10:18:39
URL: http://stollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0