fel och fel

Ett litet miniprojekt har jag skaffat mig. Fingrarna ville ha nåt att göra.
Det ska bli en handduk är det tänkt. En sån som man hade förr, en liten en till köket.
Men det vill inte bli bra. Jag har repat upp och börjat om sjuttielva gånger. Har inget mönster utan får prova mig fram .. först blev den för stor, sedan blev den också för stor, sedan virkade jag fel. Och nu börjar jag fundera på om det inte ska vara två blå ränder istället för en .. men då måste jag ju riva upp nästan till början. Va jobbigt.. men jag gör nog det.  



Kommentarer
Postat av: pixi

tRÄGEN VINNER VET DU JUU,JAG FÅR OXÅ GÖRA SÅ IBLAND,DRA UPP O BÖRJA OM MEN DET BRUKAR BLI VÄRT DET !!oJSAN,CAPS LOCK E PÅ ,HEHE..mÅ gott!

2008-08-13 @ 17:32:06
URL: http://dentatuerademamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0