uterum

Uppstammad hibiskus. Min flamencodansös, dubbel rödaste röd.
En trotjänare, jag vet inte hur många år jag haft den.. alltid känns det som.

Jalusier för att fåglarna inte ska kraschflyga in i rutorna.
De kom upp efter att jag hittade fem kraschade sidensvansar nedanför fönstren. Stackars dem!


Korgmöblerna har vi målat vita.
Det fula bordet försöker jag dölja med en spets-vaxduk.
Roskuddarna har jag sytt . Rosor måste det vara - överallt!



Pelargoner med vitkantade blad.



Men börja blomma någon gång då!
Det är nackdelen med sparade pelargoner.. lång startsträcka till sommarblomning.



Samma här. Afrikas blå lilja. Bara blad.
Undrar vad det ska till för knep för att den ska börja blomma.
Kanske den vill stå trängre..

Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Nina

Roskuddarna blev jag lite avis på... :)

2008-05-26 @ 18:17:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0