fototema

Freaky Fridays fototeman är alltid oförutsägbara... speciellt denna vecka!
Temat är Oförutsägbar.

Finns det något mer oförutsägbart än semesterväder i vårt land..?
Jag tror knappt det.
 
Jag och Gullegubben åkte till Skåne och Danmark i somras och prickade in
sommarens regnigaste vecka. Regnstorm i Skåne - håll er inomhus, löd rubrikerna i tidningarna..
Träd blåste ner och i havet var det badförbud.

Som du ser på bilden så har jag med mig mina solglasögon...inköpta speciellt för semestern...
 de kom inte så väldigt mycket till användning
;)


Kommentarer
Postat av: Kattis

JA, det blir ju som hos dig, en skön lördag.

Har fixat hundarna fina, skrivit en CV, fotat smycken.

En helt vanlig lördag.;D

KRAM

2008-10-18 @ 12:24:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Anita

Vädret är alltid oförutsägbart. När jag ser den här bilden hör jag nästan hur regnet knattrar mot rutan :-)

2008-10-19 @ 00:27:36
URL: http://daiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0