drömmen lever vidare

Vi skulle bara åka förbi och titta hur stället låg. Men vi fick en privat visning av husägarna och de bjöd t o m på fika. Supertrevligt folk.
Gården var jättefin men dessvärre tror jag att den kommer att säljas för dyrt för vår plånbok. Hundra bilar hade varit på officiella visningen som var i söndags! 

En och en halv kilometer från närmsta samhälle rakt in i bushen.



Tre bostadshus... ladugård... uthus...stall.. hönshus... ängar... skog... lekstuga..mm
Där fanns allt man kunde önska sig och lite till.
Jag önskar jag vore miljonär.


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Av det man ser på bilderna ser det supermysigt ut! Och bara 1½ km till närmaste samhålle är ju ändå ganska centralt - vi har minsann tre! ;-)



Men det är verkligen överpris på den sortens fastigheterm tyvärr... Fast man vet ju aldrig!? I rådande tider finns kanske chansen till att göra ett verkligt klipp!? :-)



Jag håller gärna en tumme för att ni får det - om ni nu tänker lägga ett bud!?!



Ha en fin dag!!! :-)

2009-03-12 @ 09:13:12
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0