bacill

Blek och grå... eller snarare åt det gröna hållet har jag varit de senaste dagarna. Fick nån bacill och har varit magsjuk och bara kunnat dricka blåbärssoppa och yoghurt i flera dagar. Nu har jag börjat kunna äta men är inte tipptopp riktigt än. Typiskt... och ute skiner solen. Idag ska jag försöka vara ute lite.
Gullegubben har förbarmat sig över hundarna så mycket han hunnit. Hundarna tycker att matte är tråååååkig. Diva gör allt för att få igång mig... pussar mitt grönbleka ansikte och slänger leksaker på mig. 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Usch då, skönt att det är på väg åt rätt håll iallafall.

2009-05-16 @ 19:11:27
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0