saknar våren

Hos Malou i efter tio programmet pratas det om bloggberoende.
Tänk att man kan bli beroende av allt.
Bloggberoende är jag inte, vet inte ens vad jag ska skriva om idag.
Men virkberoende... ja det är inte utan... Jag är jättetjatig med mitt virkande.

Idag virkar jag kaniner i rosa och blått. (bara spermier än så länge ;))
Eller rättare sagt jag virkar i rosa och blått och svart. Wilma släpper hår - än! och det går inte att undvika att det virkas in svarta hårstrån i figurerna. Stackars hund vad hon är tunnhårig och eländig. Ska hon börja löpa kanske..
Hon får laxolja och äggula i maten varenda dag men får inte bättre päls för det. Hon kanske behöver sol! Det tror jag. Någon sol har vi inte idag. Bara grått och trist och smutsiga snöhögar. Våren jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Jamen, när man är så himla bra på nånting så är det väl klart att man alltid vill syssla med det också, och utveckla konsten ännu mer!? Här snackar vi inte hobby utan passion! ;-)



Virkar du eget påskpynt också förresten? :-)

2010-03-30 @ 11:02:05
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Maja

Saknar också våren...solen glimtade till imorse men sen försvann den...

2010-03-30 @ 11:16:03
Postat av: Ragnvi

Himmel människa! Rena rama konstverken hos dig! Så gulligt virkat! Tröttnar inte! Och vilken fin holk han gjort din pappa!

Kramen!

Ragnvi

2010-03-30 @ 19:27:34
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0