garderoben får golv

 
Idag har vi lagt golv i garderoben, eller rättare sagt jag kom med glada tillrop medan Gullegubben sågade och klickade ihop golvet. 
 
 
5 kvadratmeter gick på under 800 kronor. Vi köpte golv från Bjoorn Woodfiber. Det bygger bara 7 mm och går att måla på. Helst hade jag velat ha riktigt trä men det skulle blivit för tjockt. 
 
 
Golvet kom på plats i ett huj. 
 
 
Ta daaa! Nu ska det bara målas. Det blir mitt jobb. Jag ska måla det vitt och då ser det ut som vitmålad plank. Lite fusk men huvudsaken det ser rätt ut.

Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Flitiga så har dan före dan!

Ha en skön jul när den anländer för er!

2013-12-23 @ 20:25:04
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
Postat av: Liv

Vill önska dig en jättefin jul fylld med allt det du önskar.
Varmaste kramen från Liv

2013-12-23 @ 21:13:29
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0