hallspegel

 
I går hittade jag en spegel på Blocket. Det är en IKEA fast jag tror inte de säljer dem längre. 300 kronor fick jag punga ut för den. Spegeln passar perfekt i hallen. Bordet och lampan är bara tillsvidare, de ska bo på annan plats i huset när jag hittat ett avlastningsbord som kan passa.
Det är roligt att leta grejer till huset. En sak i taget och till slut blir det som vi vill ha det.
 
 
Än är allt inte uppackat... borde kanske ta tag i det idag. Ute är det riktigt scheisseväder. Det regnar på tvären - ihärdigt sedan i natt någon gång. Och jag min optimist som hängde ut tvätt på balkongen i går... inte särskilt smart. Tvätten är blötare nu än när den kom ut ur tvättmaskinen..
 
 
ja just ja, det måste jag berätta också. Wienerbröden som jag bakade häromdan blev jätteuppskattade. Alla är slut! Helgens gäster bjöds diverse godsaker och wienerbröden var populärast. Såna ska jag absolut baka fler gånger. De gick alldeles utmärkt att frysa dessutom. Jag tog dem direkt från frysen och värmde en stund på 200 grader och de blev som nybakta. 
 

Kommentarer
Postat av: Raija

Visst är det kul att flytta och skapa ett nytt hem och även med nya inredningsdetaljer. Fin spegel hittade du :-) och passar bra där.

Får nog också försöka mig på att baka mer kaffebröd, för det är jag dålig på.

2013-11-05 @ 10:39:17
URL: http://www.nitida.se
Postat av: Nina Lindh

Precis en sådan spegel vill ju jag med ha! Juh...

Måste leta en.

2013-11-05 @ 20:16:44
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Pysselfarmor

Ni kommer att få det jättefint det är jag helt övertygad om med tanke på dina flinka fingrar!
Älskar wienerbröd, men har aldrig testat att baka det.

2013-11-10 @ 15:29:09
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0