tvätta skåp och bjuda på hembakt

 
 
Jag har målat färdigt garderoben. Äntligen! Först spärrfärg ett lager, sedan färdigfärg ett lager och inte täckte det inte så jag fick lov att måla ett lager till. 
Dax att ta tag i nästa måleriprojekt. Det är det här skåpet. Det ska bli gråvitt istället för gulvitt. Jag ska börja med att tvätta det med målartvätt. 
 
 
 I "Hela Sverige Bakar" gjorde de wienerbröd. Jag blev sugen på att prova och det funkade faktiskt :) 
Inte de vackraste kanske men goda och frasiga blev de. Jag högg första bästa recept från nätet. Jag har slängt in de flesta i frysen ( hoppas de går att frysa). Nu får jag sluta baka för det är fullt i frysen. Tur vi får besök till helgen så det går åt lite. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0