städar bland böcker

 
Jag har börjat så smått att göra iordning bland böckerna i bokhyllan. Det kommer att ta sin tid.... kanske är klar till sommarn.. som det känns nu. Det är väggfasta bokhyllor i huset. Helt underbart! Jag älskar mitt hus :)
 
 
Till boksorterandet lyssnar jag till franska. Jag och Gullegubben gick nybörjarkurs för ett tag sedan men någon fortsättning blir det inte så jag tänkte att jag får väl lära mig själv ;) 
Kanske ett och annat fastnar om man har franskt prat i bakgrunden medan man gör annat tänker jag. 
 
 
Kanske det är allt sorterande med böcker som gör att jag fått läslusten tillbaka, har inte läst så mycket på flera år som jag gör nu! Den här läser jag nu. Underhållande och ganska spännande.  
 

Kommentarer
Postat av: Raija

Oj, vad böcker du har :-). Det hade jag också tidigare, men gjorde mig av med massor när vi flyttade hit till huset. Här fanns en platsbyggd bokhylla på övervåningen och jag bestämde att jag bara ska ha så mycket böcker som får plats i dem. Sen har jag byggt en mindre bokhylla till mina pocketböcker.

2014-01-09 @ 13:32:34
URL: http://www.nitida.se
Postat av: [Anna]

Åh älskar dina bokhyllor och nog är det så nog, man blir mer sugen på att läsa när man pillar på alla sina böcker, läser lite baksidor och bläddrar lite :)

2014-01-09 @ 13:46:21
URL: http://bokraden.blogspot.com
Postat av: Pysselfarmor

men jistarns så fint det blir överallt där du/ni far fram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0