lyx

Det otroliga har hänt! Gullegubben har anlitat en målare som ska komma och tapetsera! Det trodde jag aldrig skulle hända, han gör allting själv alltid och det har alltid varit helt otänkbart att anlita någon.  (fast han har inte tid  så det blir aldrig gjort). Så nu ska jag rita ett stort kors i taket! ( nej, förresten då måste jag måla om det ).

Måla kan jag men jag är usel på att tapetsera, tyvärr, det skulle sluta med att vi fick riva ner allting om jag skulle försöka mig på att göra det. Och gullegubben har inte tid, förrän till hösten ...... möjligen.
Han jobbar alldeles för mycket, min gullegubbe... har startat firma för ett tag sedan och har hurmycketjobbsomhelst! Bra förstås att han är eftertraktad, men jag oroar mig en del för att han inte inser sina begränsningar. Kanske har han börjat inse det nu.. jag hoppas det.

Målaren kommer troligen till nästa helg och smäller upp tapeterna. Vilken lyx, någon som kommer och gör!


Kommentarer
Postat av: Lynette & Susan

Förståndig karl som inser att man ta hjälp! Inte ett helt vanligt fenomen. Bra! hälsar vi

2008-04-08 @ 19:46:12
URL: http://Praktmorsorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0