snipp snipp

Stora rosklippardagen. Snipp snipp! De har knappt frusit alls i vinter... tänk om jag vetat om att vintern skulle bli så mild, då hade jag sluppit täcka stickisarna.  Nu ska alla lövhögar väck ... jobba helt i onödan tycker jag ... ja är onödigt. En del tokstollar har till och med gröna fjolårsblad kvar. Jag tror inte de märkte att det var vinter. 
Nu ger jag mig för idag och fortsätter snippandet i morrn.. hundarna tycker att jag är URTRIST.
Var med oss matte, lek, hitta på nåt, göm nåt, gör nåt ... tjatas det. Så ja ja det är väl bäst.. så det inte slutar med gråt och tandagnisslan.

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

Planterar man djupt, behöver man inte täcka, man behöver inte klippa heller varje år.

2008-04-21 @ 22:25:04
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0