Veiron tänker

Men.. va det känns konstigt .. ee.. det är något med örat.. vad sker ??

image184


DET ÄR BORTA!!!  Åååååååå NEJ! NEJ! Ring ambulans ...   GÖR NÅT!  LETA ÅTMINSTONE!

image185


Mitt liv är SLUT! .... SLUT förstår ni det? 
INGEN kommer att vilja ha mig nu!    Ajöss till Mika models .... ajöss till eget hem. .. snyft..!

image186


Varför skulle detta hända nu? Varför? mitt liv hade precis börjat.. ..  allt gick åt rätt håll..  jag hade en framtid...FÖRSTÅR NI DET! EN FRAMTID!

image187


Det är bara plastmatte som kan tycka om en sån som mig ..  ja hon ömmar sååå för de eländigaste krypen..
Det är ändå tur att jag har henne mitt i allt elände... fast jag hade hoppats på en bättre framtid...

image188

Kommentarer
Postat av: Lotta

sööööööööööööööööööötnos!

2008-04-03 @ 12:40:58
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: Nina på Johangården

Stackars Veiron! Men du är sockersöt ändå,

2008-04-03 @ 17:14:08
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0